dilluns, 11 de maig del 2009

Valoració assignatura

Bé...sembla ser que no m'he enterat de res...aquesta és la sensació amb la que m'he quedat al finalitzar aquesta optativa... i estic una mica trista per això!

No sé, però el transcurs d'aquesta assignatura he estat per mi, tot plegat una mica extrany. Esperava aprendre coses, que no he après, en canvi d'altres que no imaginava, com era tema blocs, això sí. He trobat a faltar, i precisament jo, que sempre en vaig en contra...algunes explicacions teòriques. Està bé i n'estic totalment a favor, que de la pràctica és d'on se n'apren però, m'adono que en moltes coses, jo que encara estic a 2on, anava peix, peix...i potser alguna orientació ens hagués anat bé. També potser, ho hagués pogut demanar, però sempre esperava que ho treballariem a classe...això sí, el tema bloc, m'ha quedat clar i li dono un punt positiu, perquè va bé per fer un seguiment quasi diàri del treballat i dels companys...segurament però, no li hem acabat de fer el millor ús. Igualment, considero que he treballat força durant el que ha durat l'assignatura, que s'ha passat volant...tant a nivell de les pràctiques manades com el fet d'anar treballant el projecte d'investigació per al final de quatrimestre.
De les classes pràctiques dels dimarts, finalment, no han estat necessàries...ha anat bé perquè tots anavem prou de cul, però potser hagués estat en aquests moments, quan per exemple podria haver après a usar el SPSS, que jo no l'he fet servir mai.
Per últim, dir que les classes han estat prou dinàmiques i que el grup classe, hem estat benavinguts; això ho valoro molt positivament, que hagim estat tant poquets és possible que hagi ajudat. I, referent a la Mar, bé, però tinc la sensació que no l'he acabat de captar.

Molt bon estiu a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada