dilluns, 11 de maig del 2009

Història de vida Educativa

La meva història de vida educativa comença als 3 anys a l’escola d’educació infantil TIC TAC de Tarragona. En guardo mooolts bons records i, també tinc imatges guardades que sembla que mai s’esborraran com: els petits “matalassos” que utilitzavem per fer la migdiada, així com també, les corones de cartró que ens feien els dies d’aniversari. Algú a qui tinc molt present, és el Sr. Joan, que era l’encarregat d’acompanyar-nos amb l’autobús de retorn a la parada on ens recollien els pares i, també a la piscina un cop per setmana. També vull anomenar la Sra. Teresa, la Maite, la Rosa i la Magda, com a mestres d’aquells temps, ja que avui en dia, encara quan ens trobem, recordem anècdotes!!
Després, quan va ser hora de 1er de primària, vaig anar a Sta Teresa de Jesús de Tarragona, ja que la meva mare era mestra d’aquella escola i com que vivíem fora, era més fácil de combinar tot plegat.
D’aquesta escola, que ben bé n’hi he passat tota la vida, recordo principalment, el fet de portar uniforme, de ser la primera promoció on van entrar nois a l’aula, ja que era una escola de monges i mai abans n’hi havia hagut. Per aquest motiu, gairebé sempre erem la classe conflictiva, tot el que passava allà (trencament de vidres, etc…)era “culpa” de la nostra classe.
Altres records, com el fet de cursar la E.G.B., que tenia la seva “wassha” i mestres com la Montse Puig, que va ser la meva tutora de primer cicle, de 1er i 2on d’EGB, una molt bona mestra. També la meva mare, donant-me matemàtiques de 3er i 4rt i la senyoreta Charo, que sempre estava afònica, i donava les seves classes de 7è i 8è, amb micrófono, jejeje…També em van marcar altres com la Montse Martí, de ciències…
Una cosa que ens feia badar molt, eren els professors d’educació física, tant en Jordi com en Jaume, molt guapets i, que totes les noies els anavem al darrera.
Per fi, va arribar 8è d'E.G.B. i per fi, s'acabava el "portar uniforme", que això crec que sí que ens va marcar moooooooltissim a tots/es...era un pichi per les noies a quadrets menuts blancs/marrons, polo blanc sota, sabata marró i mitjons fins genolls blancs o marrons...
Després i, a la mateixa escola, vaig cursar el BUP, que va costar una mica més…a 3er, vaig escollir ciències pures, encara que molts em deien que triés algo més senzill, jo que no tenia ni idea de que volia fer després, volia escollir allò perquè realmente, m’agrdaven i se’m donaven bé els números. COU després, encara que va costar molt, ja que em va coincidir que estava cursant 3er de piano, i 4rt de solfeig, i el recordo com el curs més estressant de la meva vida i, que potser per això el vaig haver de repetir, perquè havia suspès la física i, no va haver manera de recurperar-la.
Agobiadíssima, vaig seguir l’any seguent, conbinant una peineta administrativa amb el COU nocturn al IES Martí Franqués, només repetía per la física, i gairebé se m’oblida tot lo altre…vaig fer la selectivitat i………descans total, després d’un viatget d’estiu, vaig decidir, deixar els estudis…10 anys treballant i viatjant fins ara en fa dos, que vaig decidir tornar-hi.
La meva intenció era fer Magisteri musical, però després de tant de temps, les notes de tall havien pujat i vaig entrar a Pedagogia, del que n’estic molt contenta, m’agrada i m’hi quedo. Destacar de la URV professors com el Sr. Fuentes i Carme García, que ara que encara estic a 2on, ja m’han marcat força!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada